donderdag 28 februari 2013

HAAKVIRUS HEEFT TOEGESLAGEN

En ineens lag er weer post in de bus. Twee oogjes op de envelop keken me aan. In de envelop zat zo'n leuk vrolijk uiltje wat Nanabee voor me heeft gemaakt. Zomaar en met een heel lief persoonlijk labeltje eraan.
Kijk maar wat een schatje het is.
Het haakvirus heeft echt toegeslagen. Zie ik overal van die prachtige dekens en kussens van granny aquares maar weet ik niet hoe je die mooie vierkantjes moet maken. Dus op internet en in het boek van MamaMaai gesnuffeld. Haken en weer uithalen, haken en weer uithalen en dan opeens.......een echte granny square!

Dus katoen gekocht in kleurtjes die op de bank passen en aan de slag. En dit is tot nu toe het resultaat.
En als dit kussen af is begin ik aan het verhelpen van mijn grootste ergernis. Draden. Draden van opladers die kris kras door elkaar in de la liggen. Bond ik tot voor kort alles nog netjes samen met een elastiekje lag het even later weer onopgebonden door elkaar. Boosdoener..................MANLIEF!
 Dus mijn volgende project is het haken of naaien van tasjes waarin iedere oplader een thuis vindt. Alle tasjes keurig op een rijtje in de la. Ik kan er nu al van genieten. Dus ben ik nog wel even bezig maar dat geeft niet, dït virus mag  blijven.
*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.
GIVE-AWAY
Hebben jullie mijn give-away al gezien?
Nee?
klink dan hier.
*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.


17 opmerkingen:

  1. Heeej `spruitje`Oww wat een super lieve post zeg♥
    Jij hebt al veel gehaakt zo ffkes zeg vieuww..nn hele mooie kleuren!
    Draden ja..je word er echt simpel van!
    Je hebt nog een heel leuk doel te gaan zeg!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap ! haha nu kan je dus granny squares haken valt best mee he ?
    je hebt al een leuke stapel.
    heb het ook gedaan met iets wat ik niet kon, youtube aan filmpje volgen stap voor stap en hehe uiteindelijk... lukte het dan !!
    en orde moet er zijn daar hou ik ook van.!Goed bezig !! lijkt wel nesteldrang hihi :-)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super dat het je gelukt is om Granny Squares te haken.
    En het is zo verslavend!
    Ik zit er aan te denken om een deken te gaan haken van Granny Squares... Ik moet nog even na denken over de kleurtjes.
    En hoe ik het wil ;-)

    En wat een superlief uiltje heb je gehad!
    Leuk is dat hé als je zulke lieve post krijgt.

    En al die draden is heel herkenbaar hoor. Hier precies hetzelfde!

    Ik wens je nog heel veel haakplezier toe!
    En natuurlijk succes.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurcombinatie heb je uitgezocht. Dat wordt volgens mij een heel gaaf kussen!
    Goed idee om tasjes te gaan maken voor al die opladers en snoertjes. En dan maar hopen dat ze er ook telkens netjes in gestopt worden ;-)
    Het uiltje is Hartstikke leuk, vrolijk en flitsend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kei knap van je zeg!!!!! mooie kleurtjes en wat een lieve en mooie post heb je gekregen ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig uiltje :o)
    En je granny's zien er mooi uit! Mooie kleuren!
    Het zijn zo net bloemetjes!

    Ik pas even voor je leuke GiveAway...ik wordt al zo verwend door jou!!!

    Fijne avond! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleuren zijn je grannies en pas op het is zeer verslavend ;-))Zo'n la hebben wij ook hier thuis maar helaas denk ik niet dat tasjes de oplossing zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, je granny squares! Het kan toch haast ook niet anders dan dat je in Blogland besmet wordt met het haakvirus?! ;-)
    Goed idee, die snoer-tasjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk uiltje zeg, je bent verwent hoor !
    Jaaaa wat is dat leuk hè haken, ik doe het ook graag
    alleen is het al lang geleden, ben al meer dan een
    jaar met een granny square deken bezig maar hij
    komt niet af, ben toch teveel tijd bezig met
    papier en kaarten maken.
    Maar het ziet er leuk uit je squares en ik ben heel
    erg benieuwd naar het eindresultaat net als de tasjes
    voor de laders, leuk idee trouwens.

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk en in jouw geval ook erg handig; het haakvirus! Het enige virus wat zeer besmettelijk maar zeker niet schadelijk is! Enjoy! En wat een prachige foto van Lana zeg. Gefeliciteerd met dit prachtige nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pas maar op dat je niet verslaafd raakt!
    Wat een lief uiltje heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een grappig uiltje.
    Knap hoor dat het haken uiteindelijk toch gelukt is!
    Dat beloofd nog veel moois ;-)
    Succes opgeruimd staat netjes hihi
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haaaaaakvirus is heeeeeeel besmettelijk hihihi

    Maar je bent goed bezig meis en het ziet er super uit! Dat belooft zeker wat moois :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleuren! Vind het ook prachig, zo'n gehaakt deken, maar man man wat een werk lijkt me dat! (en zeker voor iemand die nog nooit een haaknaald vast heeft gehad).
    Ben benieuwd naar je organiseer-alle-opladers project! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geniet er maar van. Het haakvirus is een leuk virus...

    Groejes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat haakvirus is geweldig leuk..én lijdt vaak ook tot de leukste creaties..gewoon doorgaan..niks tegendoen! Dank voor je berichtje bij mij..ik volg jou al een poosje..sterker nog ..ik was de eerste die reageerde op jou Give Away;) tot blogs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is graag gedaan Saskia. Ook de kleinkindjes hebben van het knutselmoment genoten! :-) En die granny squares zijn prachtig! Dat gaat vast een mooie plaid worden. Ik heb zelf ook zo'n schuif met allerlei draden die me ergeren. Misschien ook maar eens zakjes haken dan? :-)

    BeantwoordenVerwijderen