donderdag 31 januari 2013

DEKENTJE KLAAR

Het dekentje waar ik 13 januari aan ben begonnen is af. Ik had de tijd tot half maart want dan wordt spruitje geboren! Ik ben er helemaal blij mee. Het is super zacht  en groot genoeg om een klein pasgeboren baby-tje, maar ook een wat ouder kindje, lekker mee onder te stoppen.
Twee lappen zijn met één naad aan elkaar gemaakt.
Het dekentje is doorgestikt om het model te behouden
 *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.
Gisteren kreeg ik een hele leuke en lieve beterschapskaart van Tante Jannie. Héél erg bedankt Tante Jannie, ik word er helemaal blij van, en als  je je goed voelt geneest alles beter!
         
 *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.
.
En niet te vergeten......mijn GIVE-AWAY bij 50 volgers.
Als je HIER klikt kom je op de goede pagina.

 *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.


19 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, sta er versteld van dat het gebreid is dat zie je helemaal niet :) Prachtig. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou willen dat ik nu een spruitje was ☺
    jemig wat is ie enorm mooi zeg ♥♥♥ en wat een lieve kaart heb je gekregen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg zacht uit. Een warm welkom voor het nieuwe spruitje.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Saskia,
    Wat een heerlijk dekentje zeg.. Lekker warm!
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap! Mijn dekentje is gelukkig ook op tijd afgeraakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oww wat een lief prachtig dekentje zeg, wou dat ik zelf nog een piepie was!!
    En wat een enorme leuke kaart zeg.

    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Hij ziet er inderdaad helemaal niet gebreid uit...lekker warm :o)
    En nu...? Nu heb je tijd over...haha.

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik voel de zachtheid van het dekentje door het scherm, mooooooi en lief X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil ook wel zo'n dekentje. Kun je er niet eentje voor mij in mijn maat voor op de bank breien? Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik krijg nu spontaan zin zelf onder dat schitterende dekentje te kruipen!!!!!! Geweldig meis en hij ziet er zo heeeeeeeeeeerlijk uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er een heel zacht dekentje uit.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk zo'n zacht dekentje....zou je bijna
    zelf onder kruipen....
    Ik weet niet waarom ik 'vergeten'ben me als volger
    aan te melden maar....bij deze hoor.
    Doe ik met veel plezier dus op naar de 50.
    Fijne dag gewenst, groetjes, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zo'n zacht dekentje....zou je bijna
    zelf onder kruipen....
    Ik weet niet waarom ik 'vergeten'ben me als volger
    aan te melden maar....bij deze hoor.
    Doe ik met veel plezier dus op naar de 50.
    Fijne dag gewenst, groetjes, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je dekentje is prachtig geworden.
    Lekker zacht heerlijk.
    Daar zal de kleine heel blij mee zijn.
    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je ziet gewoon hoe zacht (én mooi!) dat dekentje is geworden! Fijn dat je ondanks je schouder nog zoveel leuke dingen kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig dekentje! Ben blij dat de kaart goed is aangekomen :-) groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wow wat een mooi dekentje, het ziet er heel zacht uit :). Oh ik ga effe snel teruglezen, maar alvast van harte beterschap!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen